Nog 2 nachtjes slapen, wat duurt dat toch lang! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jeanne Piters - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen, wat duurt dat toch lang! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jeanne Piters - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen, wat duurt dat toch lang!

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

28 September 2012 | Nederland, Maastricht

Lieve allemaal,

Over 2 nachtjes is het dan zover.. dan pak ik eindelijk het vliegtuig naar Surabaya! Vind het stiekem toch wel heel erg spannend.

Mijn reis zal er als volgt uit zien: 29 september om 12 uur vliegen vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur, van Kuala Lumpur naar Jakarta en van Jakarta naar Surabaya waar ik om 12.00 lokale tijd (dus 6 uur Nederlandse tijd?) aankom. Hier wordt ik opgehaald door Yvonne, Danielle (medereizigsters) & Yuliss (begeleidster) en naar mijn nieuwe rumah (huis) gebracht.

Via deze blog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak, hoewel dit voor een groot deel ligt aan de beschikbaarheid van internet. (Dat wordt afkicken...)

Via deze weg wil ik iedereen ook nog even bedanken voor alle lieve berichtjes, kaartjes en bezoekjes. Vond ik echt super =)!

Nu ga ik lekker slapen.

Tot snel!

Ps. voor degene die geïnteresseerd zijn: http://www.unair.ac.id/en/ dit is de website van de universiteit waar ik stage loop.

  • 28 September 2012 - 13:42

    Saskia Lau:

    Lieve Jeanne,
    Dit nieuws slaat in als een bom. Het was nog niet aangekomen in Ridderkerk. Ik vind het fantastisch dat je in het buitenland stage kunt lopen. Ik wens je heel veel succes bij deze onderneming en niet al te veel problemen op je pad. Natuurlijk probeer ik je te volgen via dit reisverslag. Ben zeer benieuwd wat je er allemaal meemaakt.

    Goeder reis en goeie vlucht.

    Veel liefs

  • 28 September 2012 - 17:33

    Eefje Bekker:

    Goede reis en geniet van alles wat er op je afkomt! Het is zo morgen 12 uur! Liefs.

  • 29 September 2012 - 15:50

    Tamara:

    Geniet er van chick...ik ben benieuwd naar alle verhalen die komen gaan.
    lufskes
    tamaar
Jeanne

Hi Allemaal, Leuk dat je me volgt via waarbenjij.nu . Tot gauw! Liefs, Jeanne

Actief sinds 28 Sept. 2012
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 22415

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 09 Februari 2015

Adventure 2.0!

18 Januari 2013 - 01 April 2013

Backpackende Jeanne!

29 September 2012 - 17 Januari 2013

Afstuderen Indonesië

Landen bezocht: